Kurjerio užsakymas vyksta keliais etapais:

 + Įvedus teisingus duomenis, skaičiuoklėje apskaičiuojama siuntos pervežimo paslaugos kaina.
 + Pasirenkamas tinkamiausias vežėjas (sistema siūlo pigiausią variantą).
 + Atliekamas mokėjimas už pervežimo paslaugą per „Paysera“ mokėjimo sistemą,  o verslo kliento atveju, pasirenkama Sutarties opcija.
 + Atspausdinama etiketė ir išsiunčiama siuntėjo lauke nurodytu el. pašto adresu.
 + Pakuotė kartu su atspausdinta etikete ir dokumentais perduodama kurjeriui.

Matuojant standartinę arba nestandartinę siuntą, kiekvienu atveju reikia atsižvelgti į labiausiai išsikišusius pakuotės elementus.
Atidžiai išmatavus pakuotę, saugumo tikslais reikėtų pridėti apie 2 cm prie kiekvieno matmens ir tada įvesti matavimo rezultatus, kad skaičiuoklė apskaičiuotų kainą.


 

Kiekviena standartinė, nestandartinė siunta arba siunta, gabenama ant padėklo, turi tris matmenis:
+ aukštis (pirma trumpesnė siuntos kraštinė);

+ plotis (antra trumpesnė siuntos kraštinė);

+ ilgis (ilgiausia siuntos kraštinė).

Standartine siunta pripažįstama tokia pakuotė, kuri atitinka šiuos kriterijus:

           + ji yra kubo formos ir neviršija atitinkamos kurjerių įmonės nustatytų standartinės siuntos matmenų,
           + tai siunta, kuri siunčiama vežėjo įmonės voke,
           + neturi išsikišusių ir nestandartinių elementų,
           + ant išorinės pakuotės nėra matomų etikečių su šiais užrašais: „Atsargiai! Dūžta!“, „Nemėtyti!“, „Atsargiai!“,
           + jos svoris neviršija 31,5 kg, o jos ilgiausia kraštinė yra ne didesnė kaip 140 cm (UPS atveju – 120 cm).


Žiūrėti vežėjų leidžiamus matmenis.

Nestandartinė siunta, dar vadinama neišrūšiuota - tai tokia siunta, kuri neatitinka standartinei siuntai būdingų kriterijų.
Kiekviena kurjerių įmonė turi atskirai nustačiusi nestandartinių siuntų kriterijus. Už tokią siuntą skaičiuojamas papildomas mokestis.

Siuntą galime laikyti nestandartine (neišrūšiuota), jei:

          + ji yra kitos nei kubo formos ir viršija atitinkamos kurjerių įmonės nustatytus standartinės siuntos matmenis,
          + jos forma yra ovali, matmenys ar svoris yra didesni nei leidžiami, pakuotės tipas sunkina kurjerio darbą,
          + turi išsikišusių ir nestandartinių elementų arba jos viduje yra trapių elementų,
          + išorinė pakuotės pusė paženklinta matomomis etiketėmis su šiais užrašais: „Atsargiai! Dūžta!“, „Nemėtyti!“, „Atsargiai!“,
          + jos svoris viršija 31,5 kg, o jos ilgiausia kraštinė yra didesnė kaip 140 cm (UPS atveju – 120 cm),

          + kiti veiksniai, nurodyti kurjerių įmonių nuostatose.


Žiūrėti vežėjų leidžiamus matmenis.

Tikras svoris - kliento prekės kartu su pakuote faktinis svoris.
Tūrinis (matmenų) svoris - siuntos svoris perskaičiuojamas pagal matmenis ir taikomas didelėms ir lengvoms siuntoms.
Priklausomai nuo kurjerių įmonės, šis svoris kartais vadinamas perskaičiavimo, matmenų arba tūriniu svoriu.


Galutiniam siuntos vertinimui taikomas didesnis svoris (tikras arba tūrinis).

Tūriniai vežėjų svoriai:

UPS: ilgis * plotis * aukštis / 5000.
TNT: Express ir economy (pasaulis) paslaugos: ilgis (m) x plotis (m) x aukštis (m) x 200.
          Economy (Europa) paslaugos: ilgis (m) x plotis (m) x aukštis (m) x 250.
DPD: (aukštis + plotis) * 2 + ilgis.
Venipak: (plotis + aukštis) * 2 + ilgis.
LP Express: ilgis + 2 x (plotis + aukštis).

GLS: (plotis + aukštis) x 2 + ilgis = <300.

Siekiant užtikrinti siuntos saugumą, ji turėtų būti supakuota į tinkamą, patvarią kartoninę dėžę, parinktą pagal pakuotės turinio dydį ir svorį.
Kartoninę dėžę, dėl saugumo, geriausiai būtų sutvirtinti plačia pakavimo juosta, taip sustiprinant jos struktūrą ir apsaugant ją nuo atsidarymo pervežimo metu.

Be to, geriausia ją papildomai suvynioti į plėvelę (pakavimo plėvelė „stretch“), kad būtumėte tikri, jog pakuotė neišsiardys.
Ant siuntos būtina priklijuoti siuntimo etiketę, kurioje būtų nurodyta siuntėjo ir gavėjo informacija, pvz., adresas, telefono numeris, vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas.

Plačiau apie siuntų pakavimą ČIA.

Ant padėklo gabenamos siuntos:
Tai tokia siunta, kuri yra išdėstyta ant atitinkamų matmenų padėklų.
„Ship Center“ siūlo įvairių dydžių ir svorių ant padėklo gabenam, siuntų pervežimo paslaugas į daugiau nei 230 pasaulio šalių.
Ant padėklo gabenamos siuntos turėtų būti apsaugotos pagal pakavimo taisykles. Ant padėklo gabenamos siuntos paimamos per 24–48 val. nuo to momento, kai "Paysera” sistema užregistruoja mokėjimą.
„Ship Center“ neatsako už vežėjo ant padėklo gabenamų siuntų paėmimo ir pristatymo terminą.
Ant padėklo gabenamų siuntų pervežimus atlieka tokios įmonės, kaip: DPD, Venipak, UPS, TNT. Su Bendromis draudimo sąlygomis ir Paslaugų teikimo taisyklėmis galite susipažinti šių įmonių tinklalapiuose.

Didelio dydžio siuntos:
Tai tokios siuntos, kurios neatitinka standartinių ir nestandartinių pakuočių vežimo dydžių.
Jei kainos apskaičiuoti skaičiuokle nepavyksta, prašome susisiekti su artimiausiu „Ship Center“ skyriumi, kuris padės Jums įvertinti didelio dydžio siuntos pervežimo kainą.

„Ship Center Baltic“ siūlo įprastos siuntos (pakuotėje) ar ant padėklo gabenamos siuntos pervežimo paslaugas į daugiau nei  230 šalių visame pasaulyje.
Įprastos siuntos (pakuotėje) siunčiamos per toliau nurodytų kurjerių įmones:

„UPS Standard“ – siunta su numatytu pristatymu nuo 2 iki 5 darbo dienų Europos šalyse.
„UPS Express Saver“ – skubus pristatymas oro transportu iki darbo dienos pabaigos. Galima importuoti ir eksportuoti į daugelį pasaulio šalių.
„UPS Express“ – pristatymas oro transportu iki 10:30 arba 12:00 val.
„DPD Classic“– siuntų pristatymas kelių transportu Europos šalyse. Numatytas pristatymo terminas: 2–8 darbo dienos.
„DPD Air Exspress“ – siuntų pristatymas oro transportu nuo 2 iki 10 darbo dienų, priklausomai nuo šalies, į kurią siunčiama.
„FedEx 9-10-12 Express“ – siuntų pristatymas oro transportu iki 9:00, 10:00 arba 12:00 val., arba kitą artimiausią darbo dieną.
„FedEx Economy arba 12:00 Economy Express“ – siuntų pristatymas oro transportu iki vidurdienio arba nustatytą darbo dieną.

 
Priklausomai nuo siuntos rūšies ir vertės taikomos skirtingos procedūros:

       - dokumentų siuntimas (vokas, kuriame yra tik popierius) – laikomas vidaus vežimu ES viduje, o tai reiškia, kad nereikia jokių papildomų dokumentų ar formalumų;
        - siunčiant siuntinius, kuriuose yra mėginių ir nekomercinių prekių, kurių vertė neviršija 22 EUR, taikoma supaprastinta muitinės procedūra – būtina parengti ir pridėti prie važtaraščio išankstinę sąskaitą faktūrą ir muitinės dokumentą dėl formalumų atlikimo;
        - siunčiant siuntinius, kuriuose yra nekomercinių prekių, ir kurių vertė viršija 22 EUR, arba komercinių prekių, neatsižvelgiant į jų vertę, tokiai siuntai kiekvieną kartą būtina atlikti muitinės formalumus. Tokiu atveju reikėtų parengti įgaliojimą, suteikiantį teisę atstovauti bendrovei, atliekant muitinės formalumus, išankstinę sąskaitą faktūrą ar komercinę sąskaitą faktūrą, muitinės dokumentą dėl formalumų atlikimo. Be to, tokių vežimų metu, gali atsirasti papildomų išlaidų, susijusių su muitinės formalumais, kurie priklauso nuo vežėjo.

VISĄ PREKIŲ EKSPORTO IR IMPORTO APRAŠYMĄ RASITE ČIA

Jei kyla sunkumų dėl dokumentų pildymo arba nežinote, kokią muitinės procedūrą pasirinkti, susisiekite su artimiausiu „Ship Center“ skyriumi.

Apmokėjimas, pristatant siuntą (COD) – tai siuntos pervežimo paslaugos rūšis, kai klientas apmoka galimybę, kad siuntos gavėjas sumokėtų pinigus už siuntą, kurjeriui į rankas ją atvežus.


Sumos, sumokėtos už COD paslaugą, grąžinimas vyksta gavus iš siuntos gavėjo apmokėjimą už pristatymą, pervedant tik į sąskaitą, nurodytą užsakymo metu, arba tiesiogiai į sąskaitą, nurodytą elektroniniame laiške, nusiųstame el. pašto adresu saskaitos@shipcenter.lt.
Siuntos gavėjo sumokėta suma grąžinama siuntėjui ne daugiau kaip per 14 darbo dienų, skaičiuojant nuo kitos dienos po siuntos pristatymo gavėjui.
Įsigijus nestandartinę COD paslaugą, grąžinimas užtruks iki 3, 5 ar 7 darbo dienų.
Pasirinkus COD paslaugą, siunta taip pat yra draudžiama minimaliai surinkimo sumos vertei.
Negalima pasirinkti COD paslaugos, jei siunta nėra draudžiama.

Siuntos draudimas:
Priklausomai nuo vežėjo, siuntą galima apdrausti, įsigyjant papildomą draudimą.
Didžiausia draudimo vertė yra 15000 EUR už vietinius ir tarptautinius krovinius.
Ant paletės gabenamų siuntų pervežimą galima apdrausti iki 200000 EUR, bet tai būtina iš anksto suderinti su artimiausiu „Ship Center“ skyriumi.

Siuntos sugadinimo, pametimo ar praradimo atveju galite pateikti skundą naudodami formą
Pretenzija.

„Ship Center Baltic“, veikdamas kaip kurjerių įmonių tarpininkas, savo ir kliento vardu pateikia skundą, remiantis kliento pateiktais dokumentais.
Reikalingi dokumentai nurodyti transporto bendrovių nuostatuose.

 

 

 

 

Aplankykite
mūsų punktus

Kontaktai

 

Tel.: +370 616 55558

:

Tel.: +370 616 55557

 

NAUJIENLAIŠKIS

Techninis palaikymas: